BASED IN MALAYSIA. WORLDWIDE DELIVERY. WHATSAPP 010-366-1801 FOR ENQUIRIES 10AM - 6PM (MYT: UTC +8)
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Sejadah lipat (sejadah ortopedik) sesuai untuk di bawa ke masjid dan juga diberi hadiah
Convertible Sejadah (Sejadah lipat/ Sejadah ortopedik)
RM69.00 MYR

RM149.00 MYR

Convertible Sejadah (Sejadah lipat/ Sejadah ortopedik)

Customer Reviews

Based on 11 reviews
82%
(9)
9%
(1)
9%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
I
I.I.
usefull, nice, comfortable

we love it

S
S.N.
Sejadah yang sangat bagus untuk diberi hadiah kepada mak dan ayah

Alhamdulillah, Syukur. Sejadah yang sangat bagus. dah hadiahkan dekat mak yang berumur 60 tahun. senang mak nak mengaji ada tempat bersandar. Seronok tengok mak dah start guna. Saya sendiri pun dah guna. Selesa sangat. Highly recommend untuk orang lain dapatkan jugak,

S
S.N.
Mak guna sejadah untuk baca Quran

Mak suka dengan sejadah ni sebab mak boleh bersandar dan baca Quran. Dia kata selesa dan boleh buat dia khusyuk dalam bacaan quran dia.

S
S.N.
Sejadah yang sangat bagus untuk diberi hadiah kepada mak dan ayah

Alhamdulillah, Syukur. Sejadah yang sangat bagus. dah hadiahkan dekat mak yang berumur 60 tahun. senang mak nak mengaji ada tempat bersandar. Seronok tengok mak dah start guna. Saya sendiri pun dah guna. Selesa sangat. Highly recommend untuk orang lain dapatkan jugak.

H
H.
Parents happy dengan sejadah lipat

Alhamdulillah. Muka-mula beli sejadah ni untuk Mak tapi lepas tu, Ayah jealous sebab dia takda. So terpaksa beli untuk Ayah. Alhamdulillag, dua-dua happy dengan sejadah lipat ni sebab mereka boleh bersandar dan masa sujud, lutut tak sakit. Good value for money since both parents happy. Recommended untuk belikan hadiah kepada mak ayah.

Malaysia's first ever convertible sejadah (i.e prayer mat)! Great for you to bring to the masjid, or for your coming Umrah/Haji trip or ideal for use at home! 

This sejadah can be folded into a bag, and then with the attached handle, can be easily carried around. Once open, the sejadah can be used as a normal sejadah (with paddings for comfort) or converted into a seat with a back support.

Use this seat while you listen to tazkirah in the masjid or for support to read the quran. It also comes with a pocket to put your personal items. 

  • Made from soft velvet with extra paddings for the comfort and knee support
  • Convertible from sejadah to a seat 
  • Can hold up to 100kg
  • Compartment pocket to store personal items (keys,handphone, tudung, telekung, kain pelikat, tasbih, yassin etc.)
  • Equipped with bag handle to easily carry the sejadah